2013. július 22., hétfő

4,5 év után újra... :)

Visszafertőződtem... :) Újra ledöntött lábamról a gyöngyitisz. Hosszú (jó, tudom, nagyon hosszú) hallgatás után újra rátaláltam a gyöngyökre és újra kedvet éreztem arra, hogy alkossak. Ehhez persze találtam némi szabadidőt is, előástam a nem túl mélyre tett, de 4,5 éven át csak kerülgetett gyöngysarkomban rejlő, szebbnél szebb gyöngyöket, kellékeket, illetve megszállt az ihlet. :)
Annyi tervem és ihletem van, hogy alig bírom szusszal. Ömlesztve törtek rám az ötletek. Visszatérésemet nem is akárhogy, egy számomra eddig ismeretlen technika megismerésével kezdtem: a sujtással. Nem egyszerű, de nagyon tetszik. Elsőre ennyire haladtam, de biztosan lesz még folytatása. A legjobb benne a kötetlenség. Arra fordulsz a zsinórral, amerre csak akarsz, olyan gyöngy köré viszed, amilyen köré csak szeretnéd. Először mereven és szigorúan elkezdtem koppintani a mintát (lásd a képen), de már teljesen más elképzeléseim vannak a befejezését illetően. Imádom a türkiz-barna kombinációt, így evidens volt, hogy ezekkel a színekkel térek vissza a gyöngyös világba. Készítettem még néhány ladder stitch karkötőt, hogy gyors sikerélményeim is legyenek, és felelevenítettem a "gyöngyhorgolás-tudományomat" is. Ezekről képek később. Addig is íme első sujtás-művem. Még nem teljesen szimmetrikus, tele van hibával, és a fotó is szokatlanul gyenge, de az enyém! És megküzdöttem érte! Befejezése várható... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése