2009. február 24., kedd

Horgolás

Megtetszett a gyöngyméretekkel való kombinálás... Eleinte idegenkedtem az aranytól (a képen ugyan bronznak tűnik, de valójában arany). De így a fehérrel nagyon elegáns.

A török spirál okozta sokk miatt - hogy ne forduljak el teljesen a horgolástól - visszatértem az egyszerű spirálhoz. A kapocs megoldásaim még itt sem tökéletesek.

Ezzel a törökkel megszenvedtem. Azóta sem horgoltam török spirált. De nem vagyok egy feladós típus. Újra felveszem a kesztyűt... Részletek és eredmények: hamarosan...


A második spirál... Lilában. Sokáig barátkoznom kellett ezzel a lilával. Sikerült. :)

Ez volt a legelső horgolt spirálom (a kék az egyik kedvenc színem).

Általános iskola óta nem horgoltam, és ott is csak 1-2 alkalommal. Így be tudjátok tájolni, hogy mekkora fogalmam is volt a horgolásról... :) Valahol a nulla környékére helyezném el.

De jött egy kósza ötlet, és 2008 őszén horgolási láz kapott el, miután láttam egy-két gyöngyöslány alkotását a különböző fórumokon, blogokban.

Köszönet a tanításért és a türelemért Dórinak (Ligia).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése